joi, 3 octombrie 2013

'Șocant: Liviu Alexa ii datorează lui Valentin Lungu bani!'

Am zis sa ma apuc și eu de titluri care sa aducă trafic,trash trafic sau fake/junk trafic. Astfel o sa ma laud și eu azi maine ca nu știu ce recorduri am la mine-n sat bătute.
Iar dacă tot fac unii cică articole interesante, am zis sa ma apuc sa citesc și eu printre rânduri și sa ma distrez de prostiile din presa clujeana de azi, sa ma distrez de invențiile unor foști candidați politici care vreau sa facă și presa dar și politica. 
In articolul din tabloidul ZIARdeCLUJ.ro, patronat de Liviu Alexa, a apărut ieri un articol cu numele ''2012, sub zodia tranzactiilor pentru sefii Univers T''. Desi declaratia mea de avere e publica pe site-ul firmei, ei au umflat de exemplu banii primiți de 10 ori. Dar oare de ce?
Eu îl rog pe dl. Alexa sa îmi dea el diferența de bani pe care nu am câștigat- o și care se pretinde ca as fi câștigat-o. Așadar pot spune: 'Șocant: Liviu Alexa                                                                                     ii datorează lui Valentin Lungu bani!'.




Despre proprietăți nu se precizează în ce cote sunt proprietar.
Eu sunt mândru de ce au reușit sa strângă strămoșii mei și de ce am reușit și eu. Sper ca și copii mei sa primească moșteniri de la mine, chiar mai mult decât am primit eu. Oare cel care nu a reușit nimic pentru sine, ma întreb cum ar putea reuși pentru alții  La țara se spunea de unii ca sunt buni de primari pentru ca sunt oameni gospodari. La oraș se spune ca nu e nimeni gospodar ci doar e plin de hoți. Pe vremuri erau unii chiaburi și boieri și alții muncitori adevărați.
Sincer eu nu as dormi noaptea foarte liniștit după ce m-as folosi de minciuni pentru a vinde. Vindem aer și cerem aer! Asa presa asa politicieni  Toți virgini și toți deștepți! Toți băgați la grămada și prespalati în funcție de banere publicitare.  
Dupa cum zicea un proverb birmanez: ''Cine da la vite sa bea prea multa apa, își bate joc de iarba!'' asa sper și eu ca, dând o replica la articol  nu îmi voi bate joc de nivelul de bun simt la care ma aflu.

http://www.ziardecluj.ro/2012-sub-zodia-tranzactiilor-pentru-sefii-univers-t/


UPDATE: la mișto-ul meu 4 ziariști de la ziardecluj.ro au reușit sa scoată doua articole unde sa atace furibund și nedocumentat viata mea. Eu personal nu am sa le mai răspund pe motiv ca nu au înțeles proverbul 'birmanez' de mai sus, din acest articol :


Cei 4 muschetari care sunt 5:
1. Liviu Alexa - http://www.ionutiancu.ro/cine-esti-tu-liviu-alexa/ - lasă ca e bine dam în toți
2. Ioana Oros - http://hriho.wordpress.com/tag/ioana-oros/ - nu contează merge și asa
3. Elza Almasi - http://gaypartycluj.blogspot.ro/2011/05/mister-gay-cluj-the1.html -apreciază curajul(com 9)
4. Adina Farturnic - http://www.frequency.com/video/8-martie-in-aer/83069292 - nu toți sunt pescari unii zboară
5. Florentina Tatar - http://www.missuniverseromania.com/-articole-47 - cauta Miss Universe
Irelevant...tot respectul.



Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.