joi, 25 octombrie 2012

Regele Mihai I al României la 91 de ani, domina politicienii și oamenii de cultura romani. Monarhia cred ca e singura care mai poate salva Romania ! Va rog nu distrugeți visul unui tânăr...

Am un mare regret, pentru ca atunci când sunt copleșit de emoții la unele evenimente amân sa scriu aici doua rânduri tocmai pentru a nu trata cu superficialitate momentul. Si uite asa anul trecut când am fost de ziua regelui la Bucuresti nu am scris nimic, iar în acest an m-am hotărât sa scriu deși nu voi fi la București în mijlocul evenimentelor.
Anul trecut am fost foarte aproape de familia regala, dar și de prietenii monarhiști care ne mai strângem pe Facebook sau cu alte ocazii cu aceeași tematica, oameni sinceri pe care ii stimez foarte mult și care ma susțin tot timpul când am de promovat câte ceva.
Cu plăcere am remarcat ca atât Calin Popescu Tăriceanu cât și Crin Antonescu au declarat din nou apartenența lor, cel putin la nivel declarativ, la planul nostru de lupta pentru instaurarea monarhiei:



"Eu aș opta pentru monarhie, pentru că eu cred că monarhia ne-ar aduce mari avantaje, în plan intern și în plan extern, enorm de multe avantaje. În primul rând pentru că în plan intern am avea în monarh o persoană, o instituție care nu are legături partinice cu cei de pe scena politică, deci este detașat  (...) Anul trecut, văzându-l pe Regele Mihai în Parlament, cu ocazia împlinirii vârstei de 90 de ani, nu a dat altceva decât impresia unui adevărat om de stat", a susținut Tăriceanu, completând că acesta a ținut "un discurs al problemelor reale ale României"(2012).

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/tariceanu-as-opta-pentru-monarhie-la-revizuirea-constitutiei_1035339.html#ixzz2AI5CJZYh


 "Nu cred că sunt un om care-mi schimb părerile de pe o zi pe alta, mă bucur că numărul nostru crește".
"Eu am trăit vremuri în 1990 în care erai într-un pericol fizic dacă pomeneai de Rege, dacă vorbeai despre monarhie, dacă încercai să discuții măcar faptul că țara asta a avut o istorie înainte de comuniști, că țara asta a fost violată de regimul instalat de sovietici şi de tot ceea ce a urmat, şi că instalarea unei conduceri, așezarea ei constituțională trebuie să aibă legitimitate. Dacă am avut curajul să susțin, asemeni altor colegi (...) în 1990, nu am de ce să nu susțin în 2012. Eu personal continuu să cred că o monarhie constituțională este categoric forma cea mai convenabilă de guvernământ pentru o țară ca România şi nu mai aduc acum argumentele, pot să o fac pe larg, cred că se și cunosc... Nu știu dacă va fi posibil acest lucru, dar în ceea ce privește convingerea mea, să nu aveți nicio ezitare", a spus Antonescu(2012).




"O sa încep prin a va spune ca am fost și voi fi întotdeauna un regalist. Monarhia parlamentara crează un echilibru, acea balanța care reglează nebuniile partidelor și care de fapt reprezinta poporul în fata politicienilor, separând clar puterile în stat.
De multe ori ma întreb de ce atâta ura pe familia regala! Dupa ce ca am fost și suntem prin natura firii noastre un popor de plângăcioși  care dam vina pe alții, pe contexte. De-a lungul istoriei pentru ca nu ne-a dus capul sa reacționăm cum trebuie, și sa ne conducem singuri, au trebuit sa vina 'străinii sa ne dea o dinastie regala. Norocul nostru este ca am nimerit niște oameni adevărați'  mândri  patrioti, mai romani ca unii dintre noi."( Valentin Lungu,2011)




"Convingerea mea profunda și neabătuta este ca numai Monarhia salvează Romania. Traiască Regele!" a spus maestrul Victor Rebengiuc (2010).

Desigur aceste exemple pot continua, dar ce este mai important pentru mine, atât ca politician, membru al PNL, cu veleități de a ajunge într o zi și deputat, cât și ca 'civil'? Ma ajuta sa îmi păstrez o linie dreapta, bazata pe valori autentice. Aceste principii nu sunt un handicap pentru mine, ci sunt însăși 'zalele' unui soldat care merge cu inima la război.
Războiul sfânt, alături de Dumnezeu pentru semenii noștri, pentru poporul nostru, pentru noi romanii, pentru binele familiilor noastre.

Nu post sa nu remarc curajul colegilor de partid Antonescu și Tăriceanu. Totuși Antonescu trebuie sa știe un lucru: dacă va ieși președinte și nu va începe o dezbatere despre forma de guvernământ va devenii unul din inamicii mei. Raționamentul e simplu: te folosești de valori, dar apoi dai înapoi ce e al Cezarului.
Totuși suspectez o sinceritate din partea lor pentru simplu fapt ca eu personal am auzit în repetate rânduri aceleași idei referitoare la monarhie din partea lor. 
Daca stam și ne gândim Antonescu care candidează la președinția României sa spună ca iubește monarhia, deci practic este dispus sa își piardă scaunul, este un act de curaj, este unul din puținele motive care ma fac dispus sa accept din partea lui unele greșeli de strategie din viata politica.
Dar am avut un vis noaptea trecuta, un vis în care Crin Antonescu a ajuns președinte și 2 ani de zile a făcut dezbateri, a informat populația despre ideile pro și contra monarhiei și apoi oamenii informați au ales democratic. Totuși în acest vis nu știu ce au ales oamenii, dar știu ce poate face viitorul președinte pentru a intra în istorie și a nu rămâne un nume mediocru precum ultimii noștri președinți.
Va rog nu distrugeți visele unui om cinstit, unui tânăr, unui cavaler al 'naivității'.

Sa fiți iubiți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.