luni, 2 mai 2011

Renunta il vreau pe Rege!!!!!!!!!!


O sa incep prin a va spune ca am fost si voi fi intotdeauna un regalist. Monarhia parlamentara creaza un echilibru, acea balanta care regleaza nebuniile partidelor si care de fapt reprezinta poporul in fata politicienilor, separand clar puterile in stat.
De multe ori ma intreb de ce atata ura pe familia regala! Dupa ce ca am fost si suntem prin natura firii noastre un popor de plangaciosi, care dam vina pe altii, pe contexte. De-a lungul istoriei pentru ca nu ne-o dus capul sa reactionam cum trebuie, si sa ne conducem singuri, au trebuit sa vina strainii sa ne dea o dinastie regala. Norocul nostru este ca am nimerit niste oameni adevarati: mandri, patrioti, mai romani ca unii dintre noi.
Cu ei am avut razboiul de independenta, unirea, razboaie mondiale. Au preferat, pentru binele tarii, sa-si renege natia nemteasca din sange si sa intoarca armele. Si-au schimbat religia. Si totusi prostia comunista a intrat in capetele la toti nepastuitii care au trait zeci de ani in comunism si care trec acum printr-o perioada de frustrari.
Si cu tot ceea ce au facut tot nu sunt buni! Dar oare de ce? Ma tot gandesc cat mai trebuie sa suferim. Alegem raul cel mai mic, nu ne implicam numai comentam.
 Mi-e sila de toti basestii, iliestii, becalii,vadimii si alte somitati de la televizor.
Voi intelege prin aceasta ca voi trimite un semnal la domnii care ne conduc sau ne-au condus ca ne-am plictisit si ca se putea mai bine. M-am plictisit de 'astia' cu carti depre comunism. 'Astia' care le inteleg pe toate. Ne trebuie ceva nou, dar totusi fara sustinerea politica a partidelor nu se va intampla nimic cu candidatura la prezidentiale. Oare nu au partidele tot interesul sa pastreze rolul de tatuc? Oare cei ce conduc partidele cand vor renunta sa bifeze Presedinte la CV?
Oricum chiar ma gandeam oare apare o alternativa? NU e PP! Este CR!

Sa fiti iubiti!

2 comentarii:

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.